Tuesday, June 24, 2008

macam2 ada kat sekolah

24.6.2008

Hari ini masa kemahiran hidup, kelas saya ada belajar cara menanam pokok& bahan2 nya. Lepas tu hari ini ada kerja rumah BM. Masa matapelajaran BI kat kelas kena speakng. Tak boleh cakap bahasa melayu. Tapi kat situ lah best sebab saya pernah jadi juara bercerita bahasa inggeris. Dari situ lah saya minat nak speaking. Dekat sekolah saya seorang pengawas. Kadang2 rasa best tapi kadang2 tak best. Lepas tu saya masuk PBSM. Hari tu dah belajar kawad. Besok saya ada perjumpaan. Jadi saya kena pakai baju PBSM. Saya suka hari Rabu minggu 2&4. Ada perjumpaan. Dah lah orang dah penat lah....... Jadi bye

2 comments:

nurhuda_cahayapetunjuk said...

Assalamualaikum..

Salam perkenalan dari kak huda...
moga ceria2 selalu..:)

Kakak said...

Waalaikumussalam............

Salam perkenalan dari saya juga.
Moga kak huda juga ceria2 selalu:)