Wednesday, June 18, 2008

dapat kertas sains

19.6.2008
Pada hari isnin,16.6.08,guru sains saya memberi saya markah kertas peperiksaan sains. Saya mendapat 82%. Markah saya adalah yang paling tinggi.Selain daripada sains saya mendapat markah kertas peperiksaan kemahiran hidup/kh. Walau pun dapat 79% sahaja saya masih mendapat markah yang tertinggi di kelas. Saya harap saya akan dapat nombor satu sekali lagi seperti tahun2 yang lepas. Amin. Sebelum saya habiskan cerita ni, saya nak cakap hari ni sebenarnya cuti. Sebab tulah dapat tulis blog ni.Bye



CERITA DAH HABIS LA........................

2 comments:

ROS said...

Kakak,

kalau kita berusaha, insyaAllah Allah akan bagi. Tapi kalau dah berusaha tak dpt juga, mungkin Allah nak bagi lain kali @ Allah bagi pada orang lain dulu, Allah Maha Adil.

Tapi kalau hari cuti asyik berlonggok depan tv, agak2 Allah nak bagi tak? Fikir2lah ye kak.... Umi cuma doa yang baik2 untuk anak2 umi.

nurhuda_cahayapetunjuk said...

Assalamalaikum..

Tahniah adik..

InsyaAllah adik akan terus berjaya..yang penting kena selalu berusaha dan berdoa kepada Allah S.W.T..dan yang paling penting , dengar cakap ibu dan ayah..
Doa ibu dan ayah sangat penting untuk berjaa di dunia dan akhirat..

Akak doakan adik terus berjaya dengan cemerlang...insyaAllah..:)