Friday, June 27, 2008

dapat no 1

27.6.2008
Hari ini hari Jumaat. Saya gembira kerana guru kelas saya memberi saya nombor peperiksaan. Semua orang berdebar termasuklah saya. Akhirnya saya mendapat nombor saya. Saya betul2 tak sangka kerana saya mendapat nombor satu. Saya gembira sangat. Syukur Alhamdulillah. Kawan baik saya (Khaleeda), mengucapkan tahniah kepada saya. Saya harap saya akan dapat nombor satu lagi sekali pada peperiksaan akhir tahun nanti............................INSYAALLAH saya akan berusaha bersungguh2...............

2 comments:

ROS said...

Kakak,

Alhamdulillah kakak dapat nombor satu penggal ini. Tapi jangan lupa untuk terus berusaha. Kalau kakak tak baca buku penggal depan, tak mustahil kakak tak dapat nombor satu. Jangan lupa untuk sentiasa bersyukur kepada Allah kerana mudahkan kakak untuk memahami apa yang cikgu ajar.

Umi dan ayah cuma boleh nasihatkan kakak, yang nak jadi pandai dan berjaya kakak. Umi dan ayah akan sentiasa doakan anak2 umi dan ayah berjaya di dunia dan akhirat.

nurhuda_cahayapetunjuk said...

Assalamualaikum..

Tahniah kepada adik..

Semoga akan terus belajar bersungguh-sungguh untuk memperolehi keputusan yang cemerlang lagi..
Doa sentiasa mengiringimu..insyaAllah..:)