Friday, April 29, 2011

Saya kembali!!!

29.4.2011
Saya kini kembali!! Setelah seberapa lama tidak mendapat ilham untuk menulis, hari ini saya kembali dengan umur baru dan semestinya sekolah baru. Nak tau sekolah ape?? Ini dia......




Itu dia.. Sekolah kebanggan saya, Sekolah Menengah Ibn Khaldun. Di sini pelajar putera dan puteri diasingkan kelas. Kami pun turut belajar bahasa arab dan subjek2 deeniah. Sebjek2 itu dipelajari dalam bahasa arab. Yang menarik nya baju sekolah kami pun lain daripada sekolah menengah lain. Cuba teka warna ape? Jawapannya purple.... Cantik kan. Kami punyer hari ko-kurikulum pun lain. Orang lain hari Rabu kitorang hari Jumaat. Dan semua pelajar puteri adalah Puteri Islam. Memang pelik tapi benar....
Baru2 ni sekolah saya mengadakan Mini Mahrajan Thaqafi. Ianya lebih kurang macam hari kantin atau karnival pendidikan. Ada jual makanan, baju, dll.. Tapi ini cuma mini je. Kalau yang besar-besaran lagi meriah. Tapi yang itu tahun depanlah hehehe... Best jugak masa tu dapat beli macam2... - Ini Athilah dan Salwa -

- Ini gambar kandid!! -

- Iffah dan saya.. -

- Dari kiri: Hazlin, Iffah, saya, Afiqah -

- Ini pun gambar kandid (buruknyer muka) -


-insyirah dan afiqah -


- Ini Intan -


Ini sume gambar yang ditangkap masa mahrajan thaqafi. Gambar intan special sikit sebab semalam dia baru menyambut hari lahir ke 13.. Semoga dimurahkan rezeki. Ini saje le yang dapat dicatatkan kat sini. Semoga terhibur.............









1 comments:

Ibu Anita said...

Assalamualaikum.wr.wb. perkenalkan nama saya Ibu Anita Tki Malaysia, saat menulis ini saya teringat memory masa lalu.saya sangat tergugah hati melihat coretan hati yang bapak tulis. saya jadi teringat tentang masa-masa sulit dulu,karena iktiar dan usaha , seolah2 menjadi dendam bukan lagi motivasi, cuma satu tujuan saya pada saat bagaiman caranya untuk bangkit..singkat kata berbagai macam iktiar dan cara yang saya lalui, mengingat pada saat itu hutang saya 1,2m yang tidak sedikit, belum lagi bunga renternir yang bertambah. karena usaha, kesungguhan hati, akhirnya menemukan jalan /solusi . saya percaya ALLAH ITU TIDAK DIAM MAHA PENYAYANG , cobaan itu bukan lah ujian tapi hadiah yang tersilmut untuk kebahagiaan yang sebenar2nya. Sudah banyak para normal yg kami mintai angka togel dan uang gaib cuma Ki Witjaksno yg berhasil alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus. jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi Ki Witjaksno:0852_2223_1459. ingat kesempatan tidak akan datang untuk yang kedua kalinya KLIK-> BOCORAN TOTO 2D 3D 4D 5D 6D