Thursday, July 1, 2010

keputusan

1.7.2010
Hari ni hari terbuka sekolah saya. Jadi, dapatlah keputusan periksa tengah tahun yang baru melabuhkan tirainya beberapa minggu yang lalu. Nak tau saya dapat no. berape? No. 3 je. Tak gembira rasanye. Selama ni paling teruk pun cuma dapat n0. 2 je. Tak pernah dapat no. 3.Mungkin sebaba periksa kali ni, saya banyak main, tengok tv, main komputer, baca novel, baca komik, dan banyak lagi. Sebab tu le dapat keputusan camtu. Hmm.... Haritu ada juga dapat keputusan UPPM 1 & 2. UPPM 1 dapat 4A 1B. UPPM2 pulak dapat 5A. Tapi dapat 5A pun no. 3 jugak. Ada juga dapat keputusan UPKK ( Ujian Penilaian Kelas Kafa). Teruk !!!!!. 7A 1C. Ape yang C nye? Sirah. Tak tau la camne bleh dapat C. Hmm.. Sampai sini sajelah saya nak cakap. Buat kwn2 yang nak peksa, study hard. Jangan ikut perangai buruk (malas) saya ni ye.. Bye

0 comments: