Sunday, October 5, 2008

pakai kasut umi


5.9.2008
Tahun ini kasut umi (yang umi pakai terasa sempit) menjadi kasut raya saya. Kasut itu adalah kasut baru umi. Tetapi umi berikan kepada saya kerana kebetulan saiz kasut sys dan umi saya sama. Jadi kasut itu menjadi milik saya. Lagipun tahun ini saya tak ada kasut raya. Sebab sebelum bulan puasa saya dah beli kasut baru. Kononnya nak pakai kasut tu tapi kasut umi dah muat pakai aje lah. Kasut tu pun cantik juga. Warna coklat, warna kegemaran umi. Baiklah, sampai di sini saja

SELAMAT HARI RAYA

2 comments:

Mohd Halim Kadri said...

Tak apala kakak pakai kasut umi. Lagipun kasut tu kasut baru. Nanti dua tiga bulan lagi tentu dah tak muat kasut tu.

nurhuda_cahayapetunjuk said...

Assalamualaikum..lamanya kak huda tak menziarah ke sini..

Wahh..khadijah dah muat kasut ummi ya..:)